четвер, 23 квітня 2015 р.

"Здійснюйте добро, поки ви існуєте!"

Стою на пагорбі, наче на параді,
Вбираю в очі – вікна цілий світ...
Якщо Ви люди, книзі серцем раді –
Заходьте на розраду, на привіт!
Мої книжки, журнали і газети
Чекають Ваших спрагнених умів.
Через віки учені і поети
Ідуть до Вас шеренгами томів...
З цих словників, отих енциклопедій
І в сяйві світлих, сонячних вістей,
Бо Я в селі – не модна дискотека,
Що у такій пошані на цей день,
А всіх часів, народів – КНИГОТЕКА,
Бездонний скарб досягнень та ідей...
То тільки з виду Я, як на параді.
Насправді ж – Я працюю ДЛЯ ЛЮДЕЙ!



Наша бібліотека висловлює щиру подяку всім дарувальникам за внесок у формування їх фондів. Дарунки книг бібліотекам – це дуже давня форма доброчинності та надійне джерело поповнення фонду без залучення додаткових джерел фінансування.

/Files/images/vislovlyumo_podyaku/10441261_545432752234240_7855478578011981817_n.jpg"Здійснюйте добро, поки ви існуєте!"

(Дені Дідро)





 Сьогодні у нашій книгозбірні свято до нас завітали

 працівники  Тернопільської філії ПАТ "Укртелеком" міста Чорткова Попкова Віра Михайлівна та Кульчицька Оксана старший спеціаліст з продажів та обслуговування з цінним подарунком для наших користувачів.

Велике Вам спасибі, від нас і  читачів нашої бібліотеки!

Я  впевнена, що подаровані Вами книги знайдуть своїх читачів та будуть їм корисними, сприятимуть освіті, справі виховання підростаючого покоління, відродженню культури та духовному зростанню. Вірю, що добрі справи завжди повертаються добром. 

Залишайтесь і надалі нашими друзями! 


Немає коментарів:

Дописати коментар