пʼятницю, 9 січня 2015 р.

Василь Симоненко – постать, яка сколихнула суспiльну думкуУкраїни

Василь Симоненко – постать, яка сколихнула суспiльну думкуУкраїни кiнця 50-х – початку 60-х років ХХ столiття.

Як спрагла земля вбирає в себе цілющу вологу дощу, так народ узяв у свою нацiональну свiдомiсть його чисту, правдиву поезiю. Симоненко прожив коротке, але яскраве життя i запалив свою неповторну зорю на небосхилi 
нашої духовностi.


Я не бував за дальнiми морями,
Чужих дорiг нiколи не топтав –
В своїм краю пiд буйними вiтрами
Щасливим я i вiльним виростав.
Мене лiси здоров’ям напували,
Коли бродив у їхнiй гущинi,
Менi поля задумливо шептали
Свої нiким не спiванi пiснi.
Коли не вмiв ще й букваря читати,
Ходив, як кажуть, пiшки пiд столом,
Любить людей мене навчила мати
І рiдну землю, що б там не було.
Чужих країв нiколи я не бачив,
Принад не знаю їхнiх i окрас,
Та вiрю серцем щирим i гарячим:
Нема землi такої, як у нас.

Немає коментарів:

Дописати коментар